love love love??

3:38 AM ---
Love love love!!?
saranghae kudae tunun chae-ul su itda-myeon
saranghae kudae naege useum bo-yeojundamyeon
cheogi byeolbinma-cheodo modu ga-jeyoda jultende
saranghae ireon nae-mam cho-nhal su itdamyeon
saranghae kudae keu-mman kareu-chyeo chunda-myeon
na modu talmagalkkeyo
Love You Love You Love You yongwonhi
(love you
bringing you up, i close my eyes tight once again
i love you. if i can fill up both your eyes
i love you. if i show you my laughter
i’d take everything under the starlight and give them to you
i love you. if i can convey this heart to you
i love you. if you teach that heart
i’ll become like it in every way
love you, love you, love you, forever)”

Nyanyi kim yoo na dalam keadaan mabuk. 
“ yoo na, dah lah ni..kau dah mabuk! “ Tegur  Lee mee sha, kawan baik kepada kim yoo na.
“Ahh..Kau pergi balik ar! Pergilah..” Ujar kim yoo na sambil menolak rakannya ke pintu keluar.
“Aku nasihatkan kau, kalau  Jun su tak nak kat kau, masih ramai lagi nak kat  kau.. Dia memang lelaki tak guna! Aku dah bayarkan semua bil..kau ada lagi 2 jam..apa-apa hal, call aku..bila kau balik kejap lagi call aku k? aku ambil kau nanti.. Aku balik dulu..”  Lee mee sha sempat memeluk kim yoo na yang sedang terpinga-pinga sambil memegang mikrofon lalu keluar dari bilik tersebut.  Sebaik sahaja lee mee sha keluar, kim yoo na menyambung balik pekerjaannya.

“ Cik, cik, sila keluar..Masa cik dah lama tamat..” Tegur seorang pekerja di pusat karaoke yang datang ingin membersihkan bilik tersebut.
“ Ye, ye saya tahulah ni!” Marah kim yoo na. Perlahan-lahan dia mencapai beg tangannya lalu keluar dari bilik karaoke dalam keadaan separa sedar.
“Hai..” Tegur seorang pemuda.
“ Saya tak ada masa nak layan awak..”
“Ala,, sombong lah..” Ucap pemuda tersebut lalu mengusap pipi kim yoo na.
“ Apa ni! Sana lah!” Marah kim yoo na sambil menepis tangan pemuda itu.
“Kau ni sombong sangat lah.. biar aku ajar kau! “ Ujar lelaki itu sambil memegang tangan kim yoo na lalu di seret ke belakang premis karaoke. Kim yoo na merentap tangannya minta dilepaskan. Tetapi usahanya tidak membuahkan  sebarang hasil.
“Lepaslah! “ Marah kim yoo na lagi. Lelaki itu membuka jaket yang dipakai oleh kim yoo na.Kim yoo na semakin gelabah. Tiba-tiba..
“ Apa ni.. Kau tak ada otak ey?” Tanya kim ki bum.
“Siapa kau huh?!”
“Aku? Tak payahlah tahu..”
‘Buk!’
Sebiji tumbukan dihadiahkan kepada lelaki tersebut.
“Tu sebab kau kacau dia! “ Ucap kim ki bum lalu mengutip jaket kim yoo na . Dia memapah kim yoo na pergi.
“ Kau! Aku akan cari kau suatu hari nanti! Kau tunggu sahajalah!” Ugut lelaki tersebut.
“ Catch me if you can..” Ejek kim ki bum.

“ Awak sorang je ke? Kenapa nangis?” Tanya kim ki bum
“ Suka hati saya lah nak nangis! Jangan kacau lah!” Marah  Kim Yoon a.
“Ceritalah kat saya.. awak mesti tertekan sangatkan?” Pujuk kim ki bum lagi.
“ Saya, saya…” Belum sempat kim yoo na meluahkan masalahnya Kim ki bum  memeluk Kim yoo na. Entah mengapa dia begitu tertarik melihat kim yoo na dalam masa yang sama dia merasa kasihan dengan kim yoo na.
“Lepaskan saya.. apa awak buat ni?” Kim yoo na meronta-ronta minta dilepaskan. Kim ki bum hanya mendiamkan diri. Lama kelamaan kim yoo na membalas pelukan kim ki bum sambil menangis.
“ Im here ok.. Keluarkan semua yang terpendam k? tak baik simpan dalam…” Pujuk kim ki bum sambil mengusap-usap kepala kim yoo na.
                Setelah beberapa minit berlalu..
“Awak?  Lahh,, budak ni dah terlelap..apa aku nak buat ni? Umm,, aku dapat satu idea!!”  Ujar kim ki bum..sambil memandang muka kim yoo na yang tampak letih sangat. Perlahan-lahan dia membaringkan kim yoo na di atas rumput. Kim ki bum bangun perlahan-lahan lalu berjalan menuju ke keretanya. Dia mengambil  selimut  dan khemah mini yang disimpannya di but kereta untuk kecemasan.
“Fuh! Siap pun!”
                Perlahan-lahan  kim ki bum mengalihkan kim yoo na ke dalam khemah. Dia sempat memerhatikan wajah kim yoo na..Tiba-tiba hatinya berdegup kencang..’Kenapa ni??’ Desis hati kecilnya.
“Kenapa agaknya aku tolong dia?” Tanya Kim ki bum kepada dirinya sendiri.
“Ahh..maybe aku kesian kot…Baik  aku tidur kat luar..” Ujar kim ki bum sambil perlahan-lahan bangun dari duduk. Baru sahaja dia  ingin keluar dari khemah tersebut, Kim yoo na tiba-tiba mengigau.
“ Oppa..gelap sangat ni..yoo na takut..oppa..”  Kim ki bum memandang muka Kim yoo na yang sedang berpeluh-peluh sambil menekan dadanya. ‘Teruk sangatkah ex dia buat dia? ‘ Desis  hati kim ki bum. Segera dia duduk semula di sebelah Kim yoo na lalu mengenggam tangan kim yoo na.Terlintas di fikirannya bahawa dia akan melindungi Kim yoo na tak kira apa yang terjadi. Kim ki bum membaringkan badannya di sebelah kim yoo na.Tetapi kim yoo na masih mengigau seperti tadi..terpaksa dia memeluk kim yoo na. Kim yoo na dan kim ki bum akhirnya lelap sehingga pagi.

“Aku dekat mana ni?”  Ujar kim yoo na dalam keadaan mamai.
“Dekat taman rekreasi..” Jawab kim ki bum yang juga baru bangun dari tidur.
“Eh! Siapa awak? Ke..kenapa…”
“Semalam awak mabuk dan hampir-hampir berlaku perkara yang tidak diingini kalau saya tak selamatkan awak..”Terang kim ki bum.
“….Saya rasa baik saya balik dahulu..terima kasih..” Ucap kim yoo na lalu mencapai jaketnya.
“Nanti! Nama awak apa?” Tanya kim ki bum.
“ Yoon na…kim yoo na..Awak?”
“Saya kim ki bum…”
“ Oh..ok…saya balik dahulu ..thanks..”Ujar kim yoo na lalu menahan teksi yang kebetulan berhenti tepat-tepat dihadapan kim yoo na.
“Yoo na..” Ujar kim ki bum perlahan.

(2 minggu kemudian, rumah kim yoo na. 11.00 pagi)
Ting tong!
“Masuklah! Pintu tak kunci!!”Jerit kim yoo na dari dalam rumahnya. Perlahan-lahan lee mee sha membuka pintu lalu berjalan masuk.
“Kau tengah buat apa?” Tanya lee mee sha setelah dua minggu telah tidak bertemu dengan rakan karibnya kerana urusan kerja.
“Tengah nak edit gambar ni.. esok dah dateline..”
“Kenapa kau tak jawab call aku? “
“Aku busy..”
“Sebelum ni kau busy jugak..tak ada lah sampai macam ni..kate ar kau nak lupekan junsu dengan bekerje! Betul tak? Aku kenal siapa kau yoo na.. hari ini,ikut aku keluar.. before that, biar aku tolong kau siapkan kerja kau ni..” Bebel lee mee sha. Kim yoo na hanya endah tidak endah dengan kata-kata yang lee mee sha tuturkan sebentar  tadi.

(Myeongdong. 5.00 petang)
“Jom ikut aku pergi makan nak? Aku belanja.. by the way, hari ini pakwe aku nak join kite.. so jangan janggal aw??” Ujar lee mee sha sambil mencekak tangan kim yoo na yang tampak begitu pucat.
“ Yang nama hyun seung  tu ke?” Tanya kim yoo na.
“Ye lah..yang mana lagi sayang oiyt….”
“ muke dia menakutkan lah… kalau time dia senyap je..menakutkan..” Komen kim yoo na.
“Dia ok lah… biaselah tu..even die nampak dingin, tapi dia tu sweet lah..so jangan cerita komen lagi pasal dia ok?”
“Ok, ok…sorry…”
“Hai!” Tegur  Kim hyun seung.
“Hai!” Jawab kim yoo na dan lee mee sha serentak.. Mereka berjalan masuk ke dalam sebuah restoran yang berdekatan.

“Aku pergi ladies sekejap k?” Kim yoo na segera meminta diri setelah merasa kepalanya teramat sakit.
“Ok.. jangan lama-lama tau..aku nak bawa kau pergi nengok wayang, lagi 10 minit cerita tu mula..” Pesan lee mee sha. Kim yoo na sempat menggangguk lalu berjalan ke tandas yang tidak jauh dari situ.
“Haa..haa..kepala aku…” Ngerang kim yoo na di dalam tandas sambil mencapai telefon bimbitnya.
‘Mee sha korang pergi lah dulu, aku tiba-tiba ada hal lainlah..sorry guys..’ Digagahkan dirinya untuk menghantar mesej tersebut kepada lee mee sha. Kim yoo na menelan sebiji aspirin yang disimpan didalam beg tangannya untuk kecemasan.Kim yoo na keluar dari tandas tersebut setelah sakit yang dialaminya berkurangan. ‘Tak boleh jadi ni! aku mesti buat medical check up..’ desis hatinya.

‘migrain yang awak alami dahulu sudah membentuk darah beku, jika tidak cepat buat pembedahan, maybe awak akan jadi buta ataupun lumpuh seumur hidup.. dan ia mungkin membahayakan nyawa awak…awak hanya ada dua bulan sahaja lagi, saya nasihatkan cik supaya menjalani pembedahan…’ Terngiang-ngiang kata-kata doktor choi kepadanya sebentar tadi..
“Aku dah nak mati ke?” soalnya kepada dirinya. Air matanya tidak berhenti-henti mengalir.
‘Alang-alang aku dah nak matikan? Baik aku cepatkan sahaja tarikh kematian aku!’ desisnya lalu berlari ke tengah jalan.
‘Piiiinnnn!’ jerit hon sebuah kereta yang sempat berhenti dari melanggar kim yoo na.
“Apa yang cik buat…..ni..? yoo na?” Ujar kim ki bum sedikit terjerit kerana kaget dengan apa yang terjadi.
“Kim ki bum? Kenapa awak berhenti? Biar saya mati!” jerit kim yoo na seperti orang hilang kewarasan. Kim ki bum segera meluru ke kim yoo na lalu memeluknya.
“Hey..apa awak cakap ni? cuba cerita kat saya apa yang jadi? Hey, tak nak nangis ok?” pujuk kim ki bum.
“Apa awak buat kat hospital ni?” Tanya kim yoo na yang sedang teresak-esak menangis.
“Saya doktor kat sini merangkap pemilik hospital ni..” Terang kim ki bum sambil memapah kim yoo na masuk ke dalam keretanya.
“Apa dah jadi sebenarnya? Cuba cerita kat saya dari awal?” pinta kim ki bum lagi.

( Taman rekreasi)
“And the worst part is, when I knew that I was going to die just because of the tumor.. im tired with my life! So, I made decision to kill myself.. easy right? Tak payah nak fikir pasal duit, lagipun semua kawan-kawan yoo na ada kehidupan sendiri.. jika yoo na mati pun, diorang tak akan sedih punya..” Cerita kim yoo na.
“Yoo na, masih ramai yang sayangkan yoo na..pasal ex yoo na tu, pergi seorang, tak semestinya tak akan ada penganti yang lain..tak semestinya yoo na akan mati, you will survive ok? Don’t ever give up..” Kim ki bum memberi rangsangan.
“thanks..anyway, boleh tolong hantar saya balik tak? Kat area sini tak ada teksi lah, sorry..”
“No problem, memang saya nak hantar awak balik pun… jom lah gerak sekarang.” Ajak kim ki bum.

“Awak tinggal seorang sahajakah?” Tanya kim ki bum apabila melihat rumah kim yoo na yang kosong tidak berpenghuni.
“Yup,,parent saya dah tak ada,lagi pun saya ni anak tunggal..ni rumah parent saya sebenarnya..”
“Oh…Bilik apa ni?” Tanya kim ki bum.
“ tu bilik asid, untuk cuci gambar.. saya bekerja sebagai jurugambar bebas..” Terang kim yoo na.
“Oh,, umm awak saya balik dulu k? apa-apa hal call saya tau? Nah, ni number saya.. call saya k?” Pesan kim ki bum yang sedang  memakai kasut.
“Thanks tau!”

“Kenapa lately ni, aku rindu dekat dia?”  Tanya kim ki bum kepada rakan sebiliknya, iaitu  kim hyun seung, teman lelaki lee mee sha.
“ Siape? Apple girl?” Apple girl adalah gelaran yang diberi oleh kim hyun seung terhadap wanita yang selalu kim ki bum ceritakan kerana kim hyun seung amat menggemari buah epal.
“Yup..aku nak jumpa dia ke tidak ek? Kau rasa? Aku dah kasi kat dia number phone aku, tapi dia tak contact aku pun.. aku salah cakap ke? Aku rasa tak..macam mana ni? aku nak jumpe die.. kau rasa dia suka dekat aku tak? Tapi aku rasa terancam ar bile die ceritakan pasal ex die tu,, hyun seung! Tolong lah aku!” Rungut kim ki bum.
“Weyh! Aku nak jawab yang mane dulu huh? Kok ye pon nak kasik aku soalan, kasik ar siket-siket..tak berbelit ke lidah kau? Senang cerita kau pergi jumpa dia je.. habis cerite!” Nasihat hyun seung.
“Umm, k ar, aku pergi jumpe die, kau jangan pergi mana-mana!”
“Ye ye! Aku tahu,, paling tak pon aku pergi jumpe awek aku..hehehe!” Gurau kim hyun seung manakala kim ki bum mencapai kunci kereta.Dia sempat memakai baju sejuk, kerana menurut ramalan cuaca, ribut akan melanda.

Ting tong!
‘Sape pulak yang datang malam-malam macam ni?’ Degus kim yoo na.
“Siapa? Umm, encik siapa?” Tanya kim yoo na apabila melihat seorang lelaki yang tidak dikenalinya di hadapan pintu rumahnya.
“Kau tak ingat aku? Baguslah, lagi senang aku ratah kau! Penat aku cari kau selama ni..akhirnya aku jumpa jugak kau!” Ujar lelaki tersebut sambil ketawa.
“Aku tak kenal kau!” Marah kim yoo na lalu menutup pintunya tetapi sempat ditahan oleh lelaki tersebut. Kim yoo na mulai cuak.
“ja..jangan dekat!” Kim  yoo na segera mencapai pisau buah di atas meja kerjanya.
“Kau nak buat apa? Nak bunuh aku? Bunuh lah! By the way, cantik rumah kau ni kan? Siap ada kolam renang lagi..kau orang kaya ey?” Ujar lelaki itu lagi.Kim yoo na melangkah selangkah demi selangkah ke belakang.Semakin dia berundur, semakin cepat lelaki tersebut berjalan kearahnya.Kim yoo na semakin cuak, semakin dia mempercepatkan langkahnya dan..
‘Buusshhh’
Kim yoo na terjatuh didalam kolam renang.
“Oh,, kau ni pandai lah… kau nak bermain-main dengan aku ey?” Ujar lelaki tersebut lalu terjun masuk ke dalam kolam renang  lalu membenam  kim yoo na didalam air. Lelaki tersebut ketawa sekuat hati. Akibat tertelan terlalu banyak air, kim yoo na akhirnya terkulai ditangan lelaki tersebut.
“Da..dah mati ke?” Lelaki tersebut segera melepaskan kim yoo na. Dia berasa amat takut apabila melihat kim yoo na terapung seperti tidak bernyawa.Dia membuat keputusan untuk melarikan diri.  Apabila keluar sahaja dari rumah kim yoo na, dia terserempak pula dengan kim ki bum yang sedang menutup pintu keretanya. Dengan kadar segera lelaki tersebut menaiki keretanya dan melarikan diri.
“Woi kau buat apa kat sini….hah?..” Jerit kim ki bum sambil menghafal nombor plat kereta lelaki itu. Setelah itu, kim ki bum segera masuk ke dalam rumah kim yoo na.
“Yoo  na! yoo na!” Panggil kim ki bum.
“Yoo…” Baru sahaja dia ingin memanggil kim yoo na buat kesekian kalinya, dia ternampak sebujur  tubuh yang terapung dalam kolam renang. Kim ki bum segera menarik tubuh tersebut ke atas lantai. Betapa terkejut apabila melihat tuan punya tubuh tersebut adalah kim yoo na! Air matanya tiba-tiba memenuhi kantung matanya.
 Kim ki bum terpaksa mengguna cara terakhir bagi menyelamatkan kim yoo na setelah berbagai cara dia gunakan..iatu CPR..Teryata usahanya membuahkan hasil apabila melihat dada kim yoo na kembali berombak. Segera kim ki bum mengendong kim yoo na lalu membawanya kehospital kepunyaannya.
“Kita nak pergi..ma..na ni? ki bum?” Tanya kim yoo na dalam keadaan yang sungguh lemah.
“ Yoo na kena pergi hospital..bertahan ey sayang..sikit lagi..” Ujar kim ki bum sambil memasukkan kim yoo na didalam keretanya. Sepanjang perjalanan kim yoo na memandang muka kim ki bum yang sungguh cemas.Tiba-tiba terbit satu perasaan di hatinya.Sama seperti perasaannya tiap-tiap kali bersama kim junsu..matanya semakin layu, dia sempat memanggil nama kim ki bum yang sedang memandu lalu pengsan.

“Cepat bawa dia masuk wad pertama! Panggil semua pakar! Now!” Arah kim ki bum lalu membaringkan kim yoo na di atas katil. Badan kim yoo na diselimutkan dengan baju sejuk yang dipakainya. Kim ki bum hanya memakai sehelai t-shirt nipis dan seluar jeans kerana telah menyelimutkan kim yoo na dengan baju-baju sejuknya.
“Doktor, jantung dia  dah berhenti!” Kata seorang juru rawat.
“ Cepat sediakan alatan renjatan elektrik!” Arah kim ki bum lagi, manakala seorang pakar bius sedang bersedia untuk membius kim yoo na.
“1,2,3 Clear!” Cubaan kali pertama nampaknya tidak berjaya..Kim yoo na masih kaku.
“Sekali lagi! 1, 2, 3 clear!”
Kim ki bum  mulai risau apabila melihat kim yoo na masih tidak bergerak. Dia ingin mencuba buat kali ketiga, tetapi salah seorang daripada pakar bius disitu,menepuk-nepuk bahu kim ki bum dan berkata,
“Doktor kim, dia dah tiada harapan, paru-paru dia masuk terlalu banyak air..” Ucap pakar tersebut lalu memanggil semua kakitangan dalam wad tersebut keluar.
“Nurse, catatkan masa kematian dia..” Arah pakar itu lagi.Kim ki bum sudah terduduk sambil menekan-nekan kepalanya. Tiba-tiba terlintas dibenaknya untuk menggunakan kaedah CPR sekali lagi.
‘Tuuuuuuuuutttttttttttt,tut,tut,tut,tut’
Betapa gembiranya hati kim ki bum apabila melihat dada kim yoo na kembali bergerak.
“Nurse! Nurse! Cepat uruskan cik kim yoo na! she ‘s alive!!” Jerit kim ki bum dari dalam wad. Tidak sampai beberapa saat, beberapa orang jururawat berlari masuk ke dalam wad dan menguruskan kim yoo na yang masih tidak sedarkan diri.
“Yoo  na  ni ki bum..yoo na kena kuat k? fighting! Saya ada something nak beritahu yoo na..so yoo na kena sedar k?” Sempat kim ki bum berbisik di telinga kim yoo na lalu bergegas keluar.
‘kring!kring!’ Telefon  pejabat kim ki bum bordering. Kim ki bum yang sedang menyarungkan baju sejuknya segera mencapai  ganggang telefon tersebut.
“ Hello, doktor kim bercakap..”
“Woii! Kau dengan apple girl ke?” Tanya kim hyun seung.
“Ha’ah, kenape?” Tanya kim ki bum semula.
“ Aku kat rumah apple girl!”
“Kau jangan tipu, kau mane kenal die..”
“Weyh! Apple girl tu kawan  baik awek aku! Name die kim yoo na kan?  Phone kau tertinggal kat sini, Aku tengok rumah die sepah semacam je? Cube explain siket?” Tanya kim hyun seung bertubi-tubi.
“Nanti! Sekarang ni, suruh awek kau pack kan baju  yoo na untuk seminggu, and datang kat pejabat aku sekarang juga.. kau sampai nanti baru aku cerite, jangan lupe kunci pintu..”
“Ok, ok, aku gerak sekarang..” Maklum kim hyun seung.

“Kau tak nak buat apa-apa ke dengan penyangak tu?” Tanya kim hyun seung dari luar wad sambil memerhatikan teman wanitanya yang sedang menggenggam tangan kim yoo na sambil menangis.
“ Aku kenal dia, dialah lelaki yang kacau yoo na…aku ada cerita dekat kau kan?” Tanya kim ki bum kembali.
“ Dia?!  Weyh, aku tak sedap hati lah, lagipun yoo na masih belum sedar, aku risau lah kalau lelaki tadi tu datang balik…aku..”
“Umm, ni wad cik kim yoo na ke?” Baru sahaja kim hyun seung ingin meneruskan ayatnya yang terakhir, seorang lelaki telah menyapa kim ki bum dan kim hyun seung dari belakang. Kim ki bum segera berpaling lalu menjawab.
“Yes, boleh saya bantu? “
“Boleh saya jumpa dengan cik kim yoo na?” Tanyanya lagi.
“Umm,, su..sure.. “ Jawab kim ki bum dengan berat hatinya.
“Thanks..” Ucapnya.Dia segera masuk ke dalam kamar tersebut.Sementara itu, kim hyun seung sempat menyatakan bahawa perutnya sudah berbunyi meminta makanan.Mereka berjalan beriringan  ke kafeteria.
“Mee sha…”
“Junsu..tak sangka kau datang juga..aku ingat kau dah tak ingat dengan ex kau ni..aku keluar dulu ar, try to awake her up..” ujar lee mee sha lalu keluar dari wad tersebut tanpa memandang langsung muka  kim junsu.
“ Yoo na.. kenapa boleh jadi macam ni huh? Oppa ingat bila oppa pergi, yoo na boleh hidup dengan baik.. lepas ni, oppa akan lindungi oppa walau apa pun terjadi..” Rintih kim jun su sambil menggenggam erat tangan kim yoo na.
“ yoo na..please bangun sayang.. oppa still loving you.. yoo na ingat lagi tak lagu yang oppa hadiahkan kat yoo na masa oppa nak kenal yoo na? saranghae kudae..tu..nun chae ulsu itdam..yeon..” nyanyi kim junsu  yang sedang menangis.. sebak
“ Maafkan saya encik.. waktu melawat dah habis.. pesakit perlu berehat..”
“ Baiklah.. saya keluar ni..” ujar kim junsu perlahan lalu mengucup dahi kim yoo na. 
“ Yoo na kene cepat sembuh ey sayang?” Bisik kim junsu sambil menyarung baju sejuknya dan berjalan keluar.
‘thanks  mee sha  sebab beritahu aku pasal yoo na,, aku hargai apa yang kau buat..’ Kim jun su segera menekan butang sent ke nombor lee mee sha.

“Korang balik dululah.. aku nak temankan yoo na.. apa-apa hal aku kasik tau..” Ujar kim ki bum kepada kim hyun seung dan lee mee sha. Mereka mengangguk lalu berjalan beriringan keluar dari kafeteria. Manakala kim ki bum menuju ke wad yang menempatkan kim yoo na.
“Yoo na.. saya datang ni.. saya bacakan bed time story untuk awak ey? Dengar tau..ni pasal seorang  pemuda yang bertemu dengan seorang gadis yang baru putus cinta..”ujar kim ki bum lalu menceritakan bagaimana dia bertemu dengan kim yoo na, mengapa dia begitu ingin melindungi kim yoo na dan macam-macam lagi mengenai perkenalan mereka berdua.
“ Tiba-tiba tanpa disedari..lelaki tersebut terjatuh cinta dengan gadis tu..tapi cerita ni..maybe anti klimaks, sebab gadis tu mungkin tak akan pernah suka dekat pemuda tu,,” Kim ki bum menghabiskan ceritanya. Kim ki bum bangun dari kerusi dengan niat ingin berehat ditepi balkoni.Baru selangkah dia meninggalkan yoo na,tiba-tiba kim yoo na menarik tangannya.
“Yoo na? awak dah bangun? “ Jerit kim ki bum lalu memeluk kim yoo na.
“Lepas ni, boleh saya panggil awak oppa? Saya pun tak tahu bila perasaan ni muncul tapi yang pastinya saya dah jatuh cinta dengan awak.. saya dah dengar semuanya.. so cerita awak tu, akan berakhir apabila gadis tu..membalas cinta awak..oppa sarang…”baru sahaja kim yoo na ingin menghabiskan ayatnya..
“oppa kat belakang oppa!” Jerit kim yoo na lalu mencapai pasu bunga di sebelahnya lalu dibaling ke arah lelaki yang cuba merogolnya.
‘Pranggg!’ Kelihatan lelaki itu rebah sebelum sempat berbuat apa-apa.
“Yoo na.. Wah..bagus ar yoo na!” Puji kim ki bum.
“ Hehehe..sekarang ni, kita call polis k?” Kim yoo na memberi cadangan. Kim ki bum mengangguk setuju.


“Segarnya..”Bisik kim yoo na perlahan. Terngiang-ngiang kembali cerita yang kim ki bum ceritakan kepadanya. Dia tersenyum bahagia. Dia tidak sangka bahawa ada orag yang dapat menggantikan tempat kim jun su di dalam hatinya. Tiba-tiba ada orang memeluknya dari belakang.. dia kaget..’Bau ni, ni bau perfume junsu oppa..’Desis hatinya lalu meronta ingin dilepaskan.
“Yoon a dah sedar pun! Oppa risau sangat tahu tak? Macam mana boleh jadi macam ni?” Tanya kim jun su.
“ Semalam..awak  buat apa kat sini? Mana girlfriend?” Tanya kim yoo na semula.
“ Oppa,tak nafikan,lepas kita clash.. oppa tak dapat lupakan yoo na..oppa still sayangkan yoo na.. kite make up balik nak?”
“ No, mianhae oppa.. yoo na dah ada penganti tempat oppa kat dalam hati ni.. yoo na nak bersendirian..” Jawab kim yoo na ringkap tanpa menatap sedikit pun wajah kim jun su. Dalam hatinya, dia tidak sanggup melepaskan orang yang pernah menduduki hatinya.. Tetapi pengalaman mengajarnya untuk melepaskan cinta pertamanya. Kim jun su memandang kosong muka kim yoo na sekilas lalu keluar dari wad tersebut.
“Oppa..mianhae~..” Ucap kim yoo na yang hanya didengari oleh dirinya sahaja. Sebaik sahaja kim jun su keluar dari bilik tersebut, kim yoo na menyembamkan mukanya di atas katil hospital dan menangis semahu-mahunya. Hinggalah kepalanya tiba-tiba pusing dan..matanya tiba-tiba berpinar. Kim yoo na pengsan.
“ Yoo na! oppa datang  bawak makanan siket ni, oppa baru balik dari operation theater..yoo na nk makan..Yoo na? hey,, sayang dengar tak apa yang oppa cakap ni?” Bebel kim ki bum sambil mengusik-usik muka kim yoo na yang pucat lesi.Malangnya tiada respon yang diberikan kim yoo na kepada kim ki bum.Kim ki bum mulai risau, dia  meletakkan jarinya di nadi kim yoo na, amat lemah! Tiba-tiba bibir kim yoo na menjadi biru..Kim ki bum sudah dapat mengagak bahawa tumor yang dihidapi kim yoo na telah menghalang darahnya dari mengalir keseluruh badan. Dengan segera kim ki bum memanggil  pakar –pakar untuk menjalankan pembedahan dalam kadar segera.Walaupu kim ki bum letih,dia tetap menggagahkan dirinya untuk membedah kim yoo na secepat yang mungkin. Kim ki bum sempat menyarungkan sarung tangan di tangan kim yoo na.”Goodluck sayang..”

2 bulan kemudian
“Oppa tahu tak junsu dah nak kahwin?” Tanya kim yoo na kepada kim ki bum sedang termenung.
“Oppa tahu..tapi yoo na cerita di cakap die masih cintakan yoo na?” Tanya kim  ki bum semula.
“Tu yoo na tahu lah..maybe dia dah make up dengan ex dia tu kowt…tu yang dia kahwin..Tak pe larh..haizz..bile lah yoo na nak kahwin ni? umur pun dah 24.. ..”
“Hmm..suke hatilah..umm yoo na..oppa balik dulu ey? Jom oppa hantar..”Pelawa kim ki bum tanpa mengendahkan harapan  kim yoo na sebentar tadi. Kim yoo na berdengus kuat lalu masuk kedalam perut kereta.Tidak puas hati.’Sampai hati..dia macam dah tak sayang kat aku je..’
Sepanjang perjalanan kim yoo na membatukan diri.Kim ki bum hanya memerhatikan keletah kim yoo na.
“Dah sampai, apalagi, turunlah..” Halau kim ki bum secara baik
“Sabarlah! Yoo na tahu lah nak turun!  Bye!” Marah kim yoo na lalu menghempas pintu  kereta kim ki bum lalu berlari masuk kedalam rumah.
“Ni rumah aku ke?” Ujarnya sambil memerhatikan kawasan sekeliling rumahnya yang tampak begitu elegan. Dia membuang pandang kearah televisyennya yang sedang memainkan video, kim yoo na segera melihat video itu dari awalnya apabila melihat wajah kim ki bum didalam televisyen.
“ Yoo na! oppa, sayang sangat dekat yoo na..oppa tak pernah abaikan yoo na.. kalau oppa outstation pun, oppa tetap balik sekejap untuk nengok yoo na, tinggal yoo na je tak pernah perasan…Oppa cinta sangat dekat yoo na tahu tak? Tapi bila yoo na cerita pasal  jun su dekat oppa, oppa rasa terancam lah… oppa dah selalu sangat bagi yoo na hint supaya tak cerita pasal dia..yoo na asyik buat-buat tak tahu je! Sedih oppa.. Tapi tak pe, oleh kerana oppa sayang kat yoo na oppa ada sediakan dua hadiah..yang pertama oppa dah renovate rumah ni..macam mana cantik tak? Bilik kerja yoo na..oppa asingkan jadi satu bilik,yoo na punya bilik untuk tidur ada satu bilik lagi..so tak ada lah semak bilik yoo na.. and satu hadiah lagi.. dengar ey? Oppa paling pandai buat benda ini…
maeil heieojiji anadodwigo
taekshibigeokjeong anhaedo dwigo
neuteunjeonyeok soreulmasyeodo bumonim nunchi anbwadodwi
maeilbam jeonhwagirul ddeugeobkae haetseotdeon uridorui sarangyaeginun mannaseohaja
yeonaenun keuman kkutnaeja
gyeolhonhaejweo my baby gyeolhonhaejweo my lady
nan ojik neobbunihello kittyn niga nae jeonbuinikka
gyeolhonhaejweo mybaby gyeolhonhaejweo my lady
nan ojik neobbuninikkan niga nae saranginikka
gyeolhonhaejweo

annyeongiran mareul anhaedodwigo
neojanun geokjeong anhaedodwigo
neuteunjeonyeok bameulmeokeulddae honjameokji anadodwi
himdeunil modu naegae da haejulkae
niga wonhanungeon mwodeunji modu haejulkae
gyeolhonhaejweo my baby gyeolhonhaejweo my lady
nan ojik neobbuninakkan niga nae jeonbuinikka
gyeolhonhaejweo my baby gyeolhonhaejweo my lady
nan ojil neobbuninikkan niga nae saranginikka
gyeolhonhaejweo


marry marry marry me
marry marry marry me
marry marry marry me
oh oh oh oh
baegaeriwajweo baby naegaerowajweo lady
nan neohanamyun dwinikka neomanitseumyun dwinikka
gyeolhonhaejweo my baby gyeolhonhaejweo my lady
nan ojik neobbuninikkan niga nae jeonbuinikka
gyeolhonhaejweo my baby gyeolhonhaejweo my lady
nan ojik neobbuninikkan niga nae saranginikka
gyeolhonhaejweo
(We don't have to part every day,
We don't have to worry about cab fare.
We don't have to watch out for our parents even when we drink late at night.
Let's meet and talk about our love story that heated up the phone every night.
Let's stop dating.
Marry me, my baby. Marry me, my lady.
Because you are the only one for me. Because you are my everything.
Marry me, my baby. Marry me, my lady.
Because you are the only one for me. Because you are my love.

I don't have to say good bye
I don't have to worry about you sleeping
I don't have to eat latenight meal all by myself.
I'll do all the hard things for you
I'll do everything you want for you
Marry me, my baby. Marry me, my lady.
Because you are the only one for me. Because you are my everything.
Marry me, my baby. Marry me, my lady.
Because you are the only one for me. Because you are my love.
Marry me.

Marry marry marry me
Marry marry marry me
Marry marry marry me
oh oh oh oh
Come to me baby Come to me lady
Because all I need is you. Because all I need is you with me.
Marry me, my baby. Marry me, my lady.
Because you are the only one for me. Because you are my everything.
Marry me, my baby. Marry me, my lady.
Because you are the only one for me. Because you are my love.
Marry me)..”
Kim yoo na tergamam.Kim yoo na segera berlari keluar dari rumahnya,,ternyata jangkaannya tepat apabila melihat kim ki bum sedang berdiri di keretanya sambil bermain-main dengan sebuah kotak kecil berwarna merah jambu,,
“Oppa.. “ Ujar kim yoo na lalu berlari memeluk kim ki bum.Kim ki bum tersenyum apabila melihat kim yoo na tergantung dilehernya kerana kim yoo na sememangnya lebih rendah dari kim ki bum. Kim ki bum membalas pelukan kim yoo na lalu berkata, marry me my baby..”
“Sure honey sure!” Jerit kim yoo na..
The end!!

hero kim ki bum~

yoo na
kim junsu

lee mee sha
hyunseung~