3:15 AM ---
8.00 am .. im still loving you part 2~ enjoy!!
“ Hufff… tak pasal-pasal kene sambung lagi setahun kat sini….ni yang malas ni…~ adoi aiii… malasnyer nak jumpe geng-geng hanna tu… hum….. “ Rungutku sendirian sambil memakai baju… aisshhh… tangan aku ni masih berbalut lagi… malas betul nak bukak…hhehe~ boley suruh injoon masakkan…. Hhhaahha~  Aku segera mengambil beg dan keluar dari rumah lalu lari ke perhentian bas.. hari ni hari first aku sekolah balik lepas cuti panjang..~ heeeeee~ tapi hari ni injoon tak dapat jemput aku coz die nak kene tolong mak die hari ni…terpakselah aku gune care lame…~ naik bas…! Huhuhhhu~
                Sampai-sampai saje..aku terus pergi ke kelas ku…semua seperti biasa.. tiada yang berubah… tiba-tiba mataku terpacak pada seorang laki…! Tak silap aku… nama dia..nama dia…   seunghyun! Arrhhh!! Die…die laki yang penah aku minat dulu…! Kami pernah couple walau sekejap… huufff..macam mana ni…aku malas nak jumpe ngan die…
“ Hai…” tegurnya…
“ Haii” jawabku pula…hati ku mula berdebar-debar…
  macam mana sekarang? Dah ade bf baru lepas I pergi?” Tanyanya lagi… aku ingin menjawab pertanyaannya tapi tiba-tiba cikgu pula masuk! Adoiyaii~ tak pe lah…

‘kringgg! Ahhh! Tiba pown waktu rehat!~  Aku segera mengambil nota-nota penting dan bergegas pergi ke perpustakaan..kerana aku perlu bertugas ni….  sebenarnya aku ingin lari daripada dia.. aku kalau boleh tak nak langsung jumpa dengan dia…minta-mintalah aku tak bertembung dengan dia…aku takut sangat perasaan aku kat injoon oppa akan berubah! Aku tak nak ni..tapi …bile nengok dia tadi…~ eyhh!!! Ape yang aku fikir ni! ohh!

“Hai sayang” Tegur injoon di hadapan keretanya…. Aku tersenyum lalu berlari kearahnya dan memeluknya…
“ Oppa! Rindu sangat..”
“ oppa lagi rindu kat hara…~ nasib baik omma tadi kasik kerja sikit je… anyway… jom lah ikot oppa balik rumah oppa …oppa ade beli dvd baru…boleh tengok same2… hhehe! “Aku tersenyum  dan mengangguk.. aku segera menelefon kawan baikku supaya cover seperti biase~ heheh! Tapi injoon macam ade masalah je… entahlah…. Lately ni… omma aku pulak asyik je nak perkenalkan aku kat sorang anak org bangsawan ni..! huh~ aku malas betul nak layan….! Layan  kepala sendiri lagi best~heeh!
Aku  akhirnya sampai di kediamanku pada pukul 12.00 tengah malam…sampai-sampai sahaja aku lihat pembantu peribadiku berlari-lari anak kearah ku…
“ Cik…masalah besar… tuan besar dan puan besar dah balik dari new York petang tadi…kami cuba menelefon cik tapi tak dapat… mereka marah sangat,,” berderau darahku buat seketika…aku segera mengeluarkan telefon bimbitku dari dalam poket…’patutlah…enset aku dah mati rupenye!! Adoii! Maty aku! ‘ Desis hatiku …aku segera berjalan masuk ke dalam rumah…  
“ KIM HA RA! “ Terus berhenti langkahku apabila bapaku menyergahku .. aku segera menghadap ibu bapaku… mati! Mati mati!!
“ Ne…appa…wae..yo? omma appa anyeong,…” Ucapku perlahan… adoi takotnyer!!
“ Explain to appa! Who is this man?! Now!” Sergah ayahku lalu mencampakkan gambar-gambar injoon oppa bersama denganku… aissshh! Aku nak cakap ape nii…!!?
“ Chingu… die chinggu hara,,,”
“ chinngu sampai tidur rumah die ke?!” Kali ni ayahku menyergahku sambil menampar mukaku…! Selama ni..ayahku hanya tahu….aku mesti ambil alih company dia! Dia tak pernah ambil kesah tentangku.. omma sahaja yang faham aku! Air mataku tiba-tiba sahaja mengalir.. Ibuku ingin menolong tapi ditolak oleh ayahku…ibuku tersungkur!
“ macam mana appa nak berhadapan dengan semua? Hah??! Hey! Appa nak  hara putus dengan dia! Kalau appa tau hara masih lagi berhubungan dengan dia…. Appa tak mengaku hara anak appa.. hara boleh keluar dari rumah ni..! “ Jerit ayahku lagi lalu menghadiahkan satu lagi penampar dipipiku…aku dah tak tahan! Aku benci ayahku sendiri! Dari dulu aku sabar sahaja!
“ Fine! Hara akan keluar dari rumah ni! jangan cari hara lagi! Appa jangan ingat hara tak boleh hidup tanpa harta appa!huh!” Aku segera naik ke tingkat atas dan mengambil  baju-baju yang penting dan telefon bimbitku…bibirku terasa pijar akibat ditampar sebentar tadi… aku tak sangka …ayahku sanggup buat aku macam ni! omma pun sama! Penakut! Tak berani nak menangkanku.. tiada siapa yang sayangkan aku didalam rumah ni!aku ingin membawa diri…tapi aku perlu kemana ni? huff..takkan aku nak pergi rumah injoon…dia mesti risau sangat… tak pasal-pasal kang die tuntut bela kat rumah aku ..tak pelah… tidur kat bus stand pun tak pelah…lagi pun dah tengah malam ni…aku dah tak de tempat ak pergi..
                Dah hampir setengah jam aku berjalan dengan bagasi besarku…tapi satu bus stand pun aku tak nampak! Huuuu….~ aku tak sempat nak lap darah kat bibir aku rupanya…! Patutlah orang semua pandang aku lain macam je…adoi hara! Jatuh maruah ler!!
Aku mencari-cari tisu dalam beg ku… tiba-tiba ada seseorang menyerahkan sapu tangannya kepadaku…aku segera mengambil tanpa mempedulikan orang yang memberi…
“ Hara… you better tell me what is going on…!” tanya seunghyun lalu mengusap kepalaku..buat seketika hatiku terus berhenti berdenyut.. aku menggeleng lalu menatap wajah seunghyun yang nampak sangat cemas…
“ Appa hara pukul hara lagi ke sayang?” seunghyun adalah orang yang tahu hampir 70%  hidupku…dia selalu pujuk aku apabila aku dipukul oleh ayahku… tapi sepanjang dia kenal aku..aku tak pernah dibelasah teruk macam ni… aku segera mengangguk ..seunghyun mengusap air mataku..lalu menarik tanganku masuk ke dalam keretanya.. aku tertidur dalam keretanya.. mungkin terlalu penat..
‘Oppa akan lindungi hara macam like always… oppa tak nak tengok hara nangis lagi…’ Aku tak tahu sama ada ni mimpi atau tidak..tapi yang pastinya,, seunghyun yang mengucapkannya kepadaku…aku kenal suara dia… kenal sangat…

                Bangun-bangun saja kepalaku sudah berbalut… bibirku sudah diplaster … dan ada nota! Aku segera mencapai nota tersebut..
‘dear hara,
Oppa balik rumah family oppa… sementara waktu ni..hara duduk lah rumah oppa ni… oppa tak kisah…no fee~  make it as ur home kayh? Satu lagi..! jangan terhutang budi ngan oppa taw~ t oppa bangge~ nggeeeee~~~ ^^
                                                        ‘ur beloved ex,,
                                                                songseunghyun
Aku tersenyum sebentar.. dia ni suke sangat bergurau lah… tapi  nasib baik aku dapat tumpang rumah dia… aisshhh! Dah pukul berapa ni? umm… dah lambat dah nak pergi sekolah…~  so kerja aku hari ni… kemas bagasi… ~ aku mengambil bagasi ku dan memasukkan kedalam almari yang ada.. setelah itu aku terus menuju ke dapur ..ade tak rasanya dia sediakan makanan? Huurrmmm…~ aku bukak sahaja peti sejuk… wah! Semua dah tersedia..Cuma perlu masak sahaja…aku terlihat satu lagi nota didalam peti sejuk…
dear hara,
Masak lah…~ oppa tak sediakan instant food! Tak sihat~ nanti kalau oppa datang oppa nak rasa hara masak..~ kayh?? Promise? Hhehe!
                                                                Ur beloved ex.
                                                                        songseunghyun
Aku tersenyum lagi…haisshh~ dia ni! aku segera memulakan kerja..~


“Haizz…macam mana nak hilangkan lebam ni? adoi…~” Ucapku perlahan dihadapan cermin…aku harap aku tak jumpa appa lagi… tiba-tiba telefon bimbitku berbunyi….~~
“ Hello….? Butler kang?”
“ Ye.. cik muda… tuan besar  terkena serangan jantung…dia kritikal… dia nak jumpa cik muda sangat-sangat… cik muda silalah datang...puan besar pun samapai sakit ni… dia risau sangat dengan cik muda…saya akan sms kan alamat  hospitalnya…”
“ Umm… ye lah…kalau saye nak saye datang…~” Ucapku perlahan…walaupun aku terkejut sangat tapi aku cuba mengawal…kakiku serta merta menjadi longlai… aisshhh… ingat hara! Kau benci dia! Aku mengingatkan diriku kembali..
Aku cuba berlagak seperti biasa.. aku menuju ke depan televisyen…tiba-tiba satu-satu memori aku dan keluargaku muncul dibenakku….~~ aku semakin dilemma  ni!! akhirnya aku mencapai baju sejukku lalu keluar dan berlari menuju ke perhentian bas terdekat….! Aku tak tahu kenapa aku buat macam ni! tapi… aku tahu keputusan aku ni benar…
                “huff… huff… appa! “ jeritku sebaik sahaja sampai di wad yang menempatkan ayahku..ayahku menggamit-gamit menandakan bahawa dia ingin aku di sampingnya.. aku segera mendekatkan telingaku di tepi kepala ayahku… ayah ku membisikkan sesuatu~
“ Hara…appa dah tak lama ni…appa menyesal sangat pukul hara… sorry sayang… tapi appa ada satu permintaan terakhir… hara… kahwinlah dengan orang yang appa dah pilih… tolonglah… appa dah arrange kan semua… hara… fulfil my dream…. “ Ucap ayahku separuh dan ….
‘tut..tut..ttuuuuuuuuuuuuuuuuuuu……..’ Aku terduduk… ayahkku dah tiada ke? Aku langsung tak menangis…air mataku dah kering… dulu dia suruh aku uruskan syarikat dia…sekarang ni,,,dia suruh aku kahwin pulak.. mentang-mentanglah aku dah nak abis sekolah…!kenapa sampai mati ayahku tak nak berubah..? apa yang harus aku buat…aku tak sanggup nak tolak permintaan ayahku…!
( Sehari sebelum perkahwinan)
“ Hello hara! Hara kat mana sayang..please lah jumpa dengan oppa! Please! Sayang!” Ni dah kali ketujuh aku dengar suara injoon merayuku untuk keluar… aku dah buntu..aku rindu dia sangat! Tapi dengan cara inilah aku dapat buat dia lupakan aku.. walaupun aku sangat sakit sekarang…  tiba-tiba seunghyun memegang bahuku , aku memandangnya… dia tersenyum… dia pun lately ni ada masalah… aku pun tak tahu….aku selalu nampak  dia nangis  atau termenung seorang diri …sama sepertiku… tapi malam ni…aku nak lepak dengan dia… dia pun on je… kami masing-masing mendiamkan diri mengenang perasaan sendiri… yang aku sakit hati…kenapa aku tak diberitahu siapa bakal ‘suami’ aku? Hah??
“ Pergilah jumpa dia… “ Ujar seunghyun tiba-tiba…aku menggeleng…
“ Tak boleh… nanti kitorang takkan boleh berpisah lagi… hara tak sanggup nak tinggalkan dia buat kali kedua…” Ucapku perlahan…
“ He so lucky…” Ucap seunghyun…
“ What about you? Pergilah jumpe girl tu..”
“ Oppa tak nak… oppa tak nak bagi tahu dia…oppa still berharap yang dia akan jadi milik oppa… oppa tak nak dia tahu pasal ni… oppa menyesal sangat ignore dia dulu…” Aku hanya menunduk dan membayangkan nasibku pada masa yang akan datang…
“ hara… oppa nak minta satu favor boleh tak? “ pinta seunghyun…
“ Apa dia?”
“ Oppa nak hara jumpa dia buat kali terakhir…jangan buat dia merana… hara akan rasa bersalah sangat2 nanti… oppa menyesal sangat buat hara kecewa … oppa betul betul rsa bersalah ni…” Aku terdiam.. perlahan-lahan aku mengangguk… kami akhirnya mendiamkan diri sambil memerhati bintang-bintang yang bertaburan di langit..

“ Hello oppa… jom kita keluar….”
Aku menunggu injoon di taman yang kami selalu jumpa… dari jauh dia melambai-lambaiku…aku tersenyum…terubat rinduku padanya..mukanya nampak sangat tak bermaya… dia berlari kearahku dan memelukku erat…aku juga membalas pelukannya…
“ I missed you ..” Ucapku perlahan…
  I missed you like crazy dear…”
“ Mianeiyo oppa… mianei..”
“ Gwaenchanayo hara… I love you… oppa tahu hara ada masalahkan? Terpulang kat hara sama ada  nak cerita atau tidak ok?” Aku mengangguk..
                Kami berjalan-jalan di tebing pantai berdekatan dengan taman..aku seperti tak nak lepaskan  tangan hangat ini… aku tak nak berpisah dengan dia…aku tak nak… !
“ Oppa… kalau hara kene kahwin dengan orang lain… oppa kene selamatkan hara taw…bawak lari ke..ape ke… its up to you…”
“ asal cakap macam ni? hey… you will not going marry other.. ara?”
“ Oppa! Janji lah ngan hara..”
“ Ye,,ye… oppa janji kayh? Kalau hara tak suruh pun oppa akan tetap selamatkan hara…~”aku tersenyum.. hari terakhir aku bersama dengan dia diakhiri selepas kami sama-sama menaiki kereta kabel di namsan tower… mungkin ini kali terakhir aku dapat jumpa dia… sebab lepas ni kemungkinan besar aku akan berhijrah ke new York..~ dan aku terpaksa mengabdikan diriku kepada bakal ‘suami’ ku…
                Aku tak boleh duduk diam malam ni  lah….! Alang –alang aku dah 18 tahun…apa kata aku cuba minum arak malam ni…huh! Aku keluar dari rumah semula dan terus menaiki teksi ke satu bar.. aku minum sampai mabuk…!
                Hampir satu jam aku didalam kereta… dihadapan rumah injoon.. aku rindu sangat-sangat dengan dia ni… dalam samar-samar… aku mengambil sehelai tisu dan menulis nota pemberitahuan kepada injoon.. at least biar dia tahu ni…aku harap dia perasan… aku letak tisu tersebut dipagar rumah injoon ..aku juga gantungkan rantai yag pernah dia berikan kepadaku disitu…akan asyik hilang imbangan sahaja..kerap kali aku terjatuh.. aku mengarah teksi tersebut membawaku pulang ke rumah seunghyun….
“ Hara… hara pergi mana?!” Tanya seunghyun sebaik sahaja aku masuk kedalam rumah..~
“ hara pergi mana? Umm..    pergi minum arak..hhahah! oppa! Nampak cute lah malam ni!” Aku seperti sudah hilang kewarasan…` aku tak sedar apa yang aku cakapkan…
“ ya! Hara minum ke? Hara? Kenapa minum benda tu…! Hara! Come to ur sense…!” Marah seunghyun sambil mengoyang-goyangkan badanku…. Aku terus ketawa dan ketawa…dan akhirnya aku tertidur sendiri…~

“ Adoi….nilah padahnye minum banyak sangat…! “ Rungutku sendirian sambil mengurut-urut kepalaku..tapi…aku bukan kat rumah seunghyun ni!! aku segera  mencari cari telefon bimbitku…aku lihat 19 missed call dari seunghyun… aisshhh! Kenapa aku kat rumah aku sendiri ni… huufff….! Aku segera berjalan ke pintu…aku lihat semua orang sedang bersedia untuk majlis yang bakal berlangsung… aku mengambil telefon bimbitku lalu menelefon seunghyun..
“ Hello oppa…”
“ Hara! Hara kat mana? Semalam hara terus hilang! Hara buat oppa takut tau tak??”
“ Mianei oppa… tapi oppa.. kenapa hara tibe-tibe je kat rumah hara ni… “
“ kat rumah hara? Bila masa pulak hara jalan balik ke rumah hara?”
“ Entahlah,! Oppa tolong ambil hara kat sini…”
“ Oppa memang nak  ambil hara..tapi oppa tak boleh keluar…! Semua guard oppa jaga oppa ni…~ ni mesti pasal rancangan diorang…!”
“ umm…hara pun sama..!” Tiba tiba sahaja talian terputus..adoi! batteri mati lah pulak!  Aku segera mencari alternative lain untuk keluar dari rumah ni..
                Aku dah penat dah cari jalan… tapi semua tak boleh ni… hummpphh…akhirnya aku terbaring sendiri atas katil empukku… hinggalah org2 gaji ku masuk dan mendandanku…nak tak nak aku kena pasrah sahajalah.. !

“ Mianei hara … omma terpaksa… “ Hanya itu sahaja ayat terakhir daripada ibuku untukku… aku tak sangka ibuku sanggup buat aku macam ni..
“ Siapalah agaknye mamat malang yang nak kene kahwin ngan aku ni…” Bisikku perlahan sambil berjalan menyusuri karpet merah ke arah seorang lelaki yang sedang menunduk dan secara tidak langsung membuatkan aku susah untuk melihat mukanya…~
Sampai sahaja diatas platfom yang menempatkan aku dan dia.. aku segera mengumpul kekuatan untuk melihat mukanya.. sama seperti dia…aku rasa..
“ Hara?”
“ Oppa?” terkujat aku bila lihat manusia tersebut ialah seunghyun!jadi…kami berkongsi masalah yang sama lah ni… ~ huufff…takkanlah dia akan jadi suami aku..  injoon oppa…cepatlah datang…! Huu!
Upacara hampir mula ni…..! tiba-tiba…
“ Saya bantah perkahwinan ni!! “ kedengaran suara injoon dihujung pintu masuk… aku berasa sangat lega ni! ! tapi … pegawal2 peribadiku menarik injoon keluar! Injoon cuba melawan.. tapi tak boleh kerana ramai sangat yang menentang… adoii! Macam mana ni.. aku hanya boleh berharap kepada seunghyun sahaja… seunghyun dari tadi memandangku… dia tersenyum lalu mendekatkan mukanya disebelah pipiku,,,dan berkata..
“ Hara.. oppa kira sampai 3 kita lari k? dekat belakang sana ade pintu keluar..oppa dah perhati tiada sesiapa yang  jaga kat situ..okay?” Aku segera mengangguk perlahan…
“ Jadi kita mula sekarang.. encik song seunghyun… sudikah awak menerima kim hara sebagai isteri yang sah?”
“ 1….”
“ Saya tanya sekali lagi…sudikah…”
“ 2”
“ Nampaknya kita ada masalah disini tak apa-apa.. kita mula sekali lagi..sudikah…”
“ 3!!” aku rasa seunghyun yang menarikku pergi dari situ… rupa-rupanya injoon oppa… aku sempat pandang kebelakang…aku lihat seughyun tersenyum kelat kearah ku ..sambil berkata… ‘cepat..! pergi’… injoon oppa membawaku ke rumah pantai miliknya.. sepanjang perjalanan dia langsung tak nak melepaskan tanganku.. sama sepertiku..aku  tak nak berpisah dengan  dia lagi…aku tak nak! Huufff…. Sampai sahaja dirumah pantai miliknya…
“ Oppa… tangan hara dah berpeluh ni…” Dia masih diam..dia langsung tidak memandang wajahku…aku terluka sedikit ..
“ Oppa..! dengar tak ni!?” Aku mulai berang… dia berpaling..dan … memelukku erat…. Badan dia panas sangat…dia demam ke?
“ please don’t do this again… oppa dah penuhi janji oppa ..oppa akan bawak lari hara… ive did it…” Ucapnya perlahan…tapi dia memelukku erat sangat ni! sampai tak boleh nak bernafas…!
“ Oppa…hara tak ley nak bernafas ni…” Tiba-tiba pelukannya semakin merenggang.. tanganya terkulai… aku mulai panik… aku rasa kepalanya… dia demam ni! panas sangat…!
“ Oppa…! Bangunlah” aku memapah injoon baring diatas sofa… walau pun dah sakit kuat… dia masih taknak lepaskan tanganku…. Takut sangat aku pergi…
“ Oppa.. hara nak ambilkan air untuk oppa… oppa jangan risau kayh? Hara takkan perginya… hara janji…” akhirnya! Die lepaskan jugak tanganku…aku segera berlari kedapur  lalu menyediakan bahan bahan yang diperlukan…

(pada masa yang sama..)
“ Seunghyun! How dare you let her go??!! “
‘Pang!!’ bapa seunghyun, song changryul menampar seunghyun …seunghyun hanya menunduk lalu berkata..
“ Aboji… the game is over.. let them go… ill promise you, I will make our company better than now.. “ Ayah seunghyun tidak berkata apa-apa tetapi memandang seunghyun dengan penuh yakin lalu pergi dari situ.. manakala ibu kim hara pula tersenyum lalu berkata..
“ I know this thing will be right this in the end… hara… you’ve done ur best… yeobo.. our daughter is matured now… thanks to you… I knew she will handle our company better than us with injoon…our future son  in law…. Don’t worry… I knew she still love you anyway… oh mr kang..  sediakan kereta untuk saya … I need to visit my son in law.. you know where they are right?” 

Aku tertidur didalam pelukan injoon… demamnya masih teruk tapi… ah biarlah…aku pun penat sangat lately ni.. so aku ambillah kesempatan ni untuk bersama dengan injoon… tiba-tiba…
“ What are you both doing huh? “
“ Omma!” Aku segera bangun dari pelukan injoon.. injoon terpisat-pisat bangun..
“ do  Not do that  until you guys married! Arasso?” Aku terkejut dengan ayat yang baru ibuku tuturkan sebentar tadi…
“ I said.. do not do that until you guys….” Aku tak tahu nak cakap apa…aku berlari kearah ibuku dan memeluknya erat..
“ Gomawo…omma… chongmal gomawo…”
“ Ne.. Anyway… whats wrong with injoon ah deul..?”
“ oh.. injoon oppa sakit.. die demam..”
“ Anyeonghaseyo…” Tegur injoon lemah .. ibuku segera berjalan ke arah injoon dan berbisik sesuatu… tiba-tiba injoon ketawa kuat sambil memandangku…aku terkejut,,, apa yang omma dah cakap nngan dia ni?Aiguu..
“ Ok lah… omma nak kene gerak sekarang..injoon ah deul.. jangan lupa pesan omma.. arasso?”
“ Ne~ kamsahamnida…”  Ibuku segera keluar ..aku pula menyerang injoon..
“ Oppa.. apa yang omma cakap dengan oppa huh?”
“ Adalah.. omma hara cakap…die tak nak cucu perempuan banyak sangat…hahaha!”
“ Oppa! Tak senonoh… adoii omma ni…! buat malu je lah..”
“ Apa salahnyer~ hahaha! “ Injoon ketawa berdekah-dekah lagi…gatal! Aigoo! Tapi kire okay lah ni sekarang ni… omma aku dah tak macam dulu…aku bersyukur sangat,!
“ Bak kata hara pun… listen girl johahae..baby girl saranghaeyo…!”
“ Tuh hara nyer flasafah lah! Oppa ni… .. ye lah yelah…kepala oppa sakit tetiba… oppa nka tidur dululah…goodnite sayang…”
“ Umm… ye lah goodnite..!” Aku segera lari masuk kedalam bilik…adoi malunya …omma ni…! aisshhh~~ ad eke cakap macam tuh? Huufff…

“ Ireona! Ireona! Owhh! Tak nak bangun ey? Kalau hara tak nak bangun oppa kiss ni! baik bangun cepat… owh oppa serius ni! tak nak bangun jugak? Okay oppa kiss… uummmmmmuuuuuaaahhh! “ Pagi-pagi lagi aku dah terdengar injoon punya suara,,, aku lihat telefon bimbitnya disebelahku… memekak betullah telefon bimbit die ni….aku lihat jam disitu.. pukul lapan? Baru pukul lapan! Huhuh~ nak tido lagi…Tiba-tiba mataku terpaku pada sehelai kertas di atas meja bersama dengan sarapan..~
‘’ baby oppa hara,
        Hara, nak dengar tak ayat cinte baru oppa… eheemmm bace taw?
                “ 8.00 am .. im still loving you… “
                        “Saranghae baby baby baby love,..honey honey honey love…neoman neoman saranghae…yeongwacheorom….! Okay okay…stop… nyanyi..hehhe~ anyway..oppa nak kuar kejap…nak pergi klinik… oppa dah masakkan sarapan untuk hara…~ makan taw! Arasso? “ hhehe!
                                                        With love and love and love,
                                                                                                                                                kiminjoon
Aku tersenyum lalu mengulang kembali ayat…
“ 8.00 am.. im still loving you….”…
                                                                                The end!!

0 comments: