runsing.

4:23 AM ---
Harini.. Tetibe ibu datang att aku.. Sebelum tu.. malam ahad hari tu.. Ayah aku ada bawak aku p karaoke.. ngan kawan dye.. 'chek jamil' aka Ahmad Fadli.. Tetibe time dalam kete tu, ayah tetibe cakap cam ni.
" Ayah saje je, nak biau korang kenal dengan kawan-kawan ayah.. Kalau ape2 jadi kat ayah.. diorang ni nanti akan protect korang... " Aku nan Akak aku dah tak sedap aty. Asal ayah cakap cam ni pulak? kitorang wat bodo je arr sambil berdoa tak de pape yang akan jadi kat ayah aku.
        
          Tadi, ibu tetibe datang kat kitowang, ibu kate.. dye risau sangat dengan perubahan ayah aku.. Pagi tadi dye tanye.. " Asal ayah nak kenalkan chek jamil tu kat dyeowang?"
Ayah aku cakap.. " Laa..tak ade pape.. just kite tak tau kite idop sampai bile.. Biar lah diorang kenal.. Ape2 jadi senang nanti.." Aku dengar je ibu cite kat aku... Rase nak luruh jantung ni. Ya Allah.. kau panjang kan lah umur bapaku ya Allah!

           Bukan tu je..  ringtone dye pown dye dah ubah jadik lagu 'andai ku tahu '. Bertambah seram aku dibuatnyer ! Aku memang perlukan sokongan sekarang.. Ape yang akan jadik ngan kuarge aku kalau ayah aku tak de? ==" ... Aku harap ni just perasaan aku je semate-mate.. amin!

0 comments: