blur tahap gaban !

2:14 AM ---
Asalamualaikum. Hurmm.
           
                 semalam ke 2 hari lepas , tetibe je Afreena anak pak jefri nak tolong saye btugas. Saye amek kesalahan dak2 yang datang lambat. Penat! ade yang melawan laen, yang nak pukul laen yang nak bom kite unn ade. Haizz ! tension, tapi saye suke buli dak-dak uw. kekek! *pengawas jaat.* 

                  sorry la, lately kan , busy sangat, entry unn dah berlapuk dah. haha! hah! citer balek pasal tadi. gupe-gupenye, kawan saye sorang ni, nak tolong saye ade makne. Bawu saye pasan time tuh, kat situ ade bias dye. ceit! cemetot punye budak. =,= , ingatkan dye tolong ikhlas. haha!
                  Die unn tolonglah saye dari awal sampai akhir. Tibe je kat bias dye, bias dye tak pandang-pandang atas. Sibuk belek ape ntah. Saye tanye la. " tengok kuku." Dye buat tak tahu. Saye ingatkan suare saye yang pelahan. Saye cakap lagi. "tengok kuku!" Dye buad tak tawu je. Pergh. time tuh rase nak cepuk je dye. kekkee! *mood kejam.

                   Saye tak putus ase laa. saye tanye kan lagi." tengok kuku!!" Bawu dye pandang atas. (dye dalam keadaan duduk) pastu dye boleh jadi cakap ape aww..." kau cakap an aku eh?" rase eeiiihhh! nak bako je dye nih aw. tension kalo tanye budak-budak yang blur ni. macam mane laa afreena boleh suke dye. aigoooo~~

                    " Ye laa.. aku cakap an sape lagi ?" Sye cakap camtuh sambil tengok jari dye kat peha dye. Tetibe dye pandang BUTT dye lak. dye kate. 

                     "mane aku tahu kau cakap an aku.kau pandang bawah je. "

                    "kau pandang ape?" Hiuuu~~ susah tol. Saye cakap." aku pandang jari kau le sengal."

                     pAs dye tunjuk jari dye n stokin kitorang terus blah. Tak penah jumpe orang se loading dye. First time le ni kowt! Nak kate orang, saye un loading gak sometimes. Tapi tade laa sekronik dye~ keke! sorry finaa dolphin, aku kutuk BIAS ko~ kekekekke! peace! >___________< 

                    

Bola~ bola ~ bola~

7:46 AM ---
Asalamualaikum macam byase~

              TENSION BETUL !  Mampuih arr tadi. Malaysia nyer keeper terbaek. Knape tetibe je harimau malaya jatuh huh? orang tuh yang lawan kite yang TENSION! HUHU~ tapi memang salute laa kat keeper malaysia. Tengok kat muke buku tadi sume ngah tension malaysia dah kene 1-1 an singapore. 


              yang singapore pulak asyik nak lelambat kan mase. Tak puas hati tol. balek-balek muke dyeowang je yang cedera. Malaysia saket unn bangun sendiri. ade mintak mende alah yang wane oren uwh? yang peliknyer, sampai ujong padang, dye bangun and boleh senyum-senyum rase nak cepuk je sengsowang. huhuu!! saket tol aty~!!


              Korang saket aty tak? harimau malaya dulu bukan men best lagi. Kenape tetibe je merudum? and! kenape tk de ahli-ahli lame cam sabri ke dan lain-lainlah. Mr Gopal uw dah amek terlalu banyak risiko dengan menemptkan pemain baru! tengok? ape dah jadi?! wat rusuhan kang? keke! >_________<
   
               cEB bek saye tak p kat sane. Kalai saye p saye ingat, saye orang palenk banyak laser mate dak2 singapore~ kekekee! *mood jaat nih!* sejak bile saye minat bola pun saye tak tawu. Nak lepak kat mapley, jaoh, terpekik terlolong lah kat uma je. hahah! asal gol je, lari satu uma. keeke!
    
               rasenyer, lepas ni kalau harimau malaya menurun, kurang le siket demam bola saye nih~ hehe! Anyway, tetap sokong Malaysia punye team! yeahh yeahh! *angkat tangan macam saye kalau anda setuju. jom like gegamai meyh~ kekeke! =) 


              *Kite bako ~ kite bako! (gaye usop wilcha ) hahha! ^___________^


ni hah pic harimau malaya yang saye suke ~~ hehheee!