Bola~ bola ~ bola~

7:46 AM ---
Asalamualaikum macam byase~

              TENSION BETUL !  Mampuih arr tadi. Malaysia nyer keeper terbaek. Knape tetibe je harimau malaya jatuh huh? orang tuh yang lawan kite yang TENSION! HUHU~ tapi memang salute laa kat keeper malaysia. Tengok kat muke buku tadi sume ngah tension malaysia dah kene 1-1 an singapore. 


              yang singapore pulak asyik nak lelambat kan mase. Tak puas hati tol. balek-balek muke dyeowang je yang cedera. Malaysia saket unn bangun sendiri. ade mintak mende alah yang wane oren uwh? yang peliknyer, sampai ujong padang, dye bangun and boleh senyum-senyum rase nak cepuk je sengsowang. huhuu!! saket tol aty~!!


              Korang saket aty tak? harimau malaya dulu bukan men best lagi. Kenape tetibe je merudum? and! kenape tk de ahli-ahli lame cam sabri ke dan lain-lainlah. Mr Gopal uw dah amek terlalu banyak risiko dengan menemptkan pemain baru! tengok? ape dah jadi?! wat rusuhan kang? keke! >_________<
   
               cEB bek saye tak p kat sane. Kalai saye p saye ingat, saye orang palenk banyak laser mate dak2 singapore~ kekekee! *mood jaat nih!* sejak bile saye minat bola pun saye tak tawu. Nak lepak kat mapley, jaoh, terpekik terlolong lah kat uma je. hahah! asal gol je, lari satu uma. keeke!
    
               rasenyer, lepas ni kalau harimau malaya menurun, kurang le siket demam bola saye nih~ hehe! Anyway, tetap sokong Malaysia punye team! yeahh yeahh! *angkat tangan macam saye kalau anda setuju. jom like gegamai meyh~ kekeke! =) 


              *Kite bako ~ kite bako! (gaye usop wilcha ) hahha! ^___________^


ni hah pic harimau malaya yang saye suke ~~ hehheee!








0 comments: